اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت دوم)

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

"بادرود برهمه پیروان واقعی عیسی علیه السلام"

در بیشتر تمدن های باستانی عصا به عنوان نمادی از قدرت در دست قدرتمندان قرار گرفت و ماهیت اصلی آنها تغییری نکرد . این عصاها به عنوان نماد قدرت در دست خدایان ، نیمه خدایان، شهربانان و شاهان افسانه ای قرار گرفته اند. اغلب این عصاها بلند و کشیده بودند. 
سارگون (Sargon) که محبوب الهه ایشتار نیز بود امپراتوری آکادیان را پیدا کرد . دختر سارگون کاهن بزرگ اینانا شد و اشعاری در مدح وی سرود . مدیحه سرایی او را میتوان از نمونه های اولیه مدیحه سرایی نام برد. او در وصف اینانا اینچنین گفت : " تاج و تخت و عصای حکمرانی از برای توست اینانا . "

در مصر باستان نیز عصا به عنوان نمادی از قدرت ، استقلال و سلطه بود .

 

نقش زیر عصای آنوبیس الهه ی پاگانی مصری را نشان میدهد که نشان از سلطنت و شکوه قلمرو وی است . آنوبیس یکی از خدایان مصری است که میتوان اورا در صف خدایان شیطانی درطول تاریخ قرارد اد.


تصویر بعدی الهه ایزیس را نشان میدهد ، او به الهه ی سیاه نیز معروف است و عصای قدرت را نیز در دست دارد . ایزیس خدای معنوی ومادر محبوب ماسونهاست . اگر به اسطوره شناسی مصری سری بزنید بی شک با این شخصیت بیشتر آشنا خواهید شد. هوروس حاصل ازدواج ایزیس و اوزیریس(خواهر و برادر) و نوه “را” خدای خورشید بود .

 

در افسانه شناسی یونانی – رومی نیز خدای هرمس (عطـــارد) را نیز با چوب بلندی به نام سدوسوس تصویر کرده اند . هرمس خدای خردمندان در یونان باستان است . 
هرمس از خدایان یونانی است که معادل مرکوری اساطیر رومی پنداشته می شود. او فرزند زئوس و مایا بود. هرمس را سریعترین خدایان میدانستند و در جهان کسی همپای او در سرعت نبود. بر کفش های او بالهایی را تصویر می کردند که نمادی از سرعت بالای او بود. هرمس ایلچی و پیام رسان زئوس شمرده می شد. در کتاب دانشنامه اساطیر یونان و رومدر خصوص هرمس آمده است: «رومیان او را با مرکوریوس یکی دانسته اند. هرمس در اصل، خدایی پیش هلنی است که در سنگ ها یا هرما به سر میبرد، سنگ هایی که چوپانان بر سر راه ییلاقات به عنوان علامت می گذارند. رایج ترین نمادش در روزگار باستان عبارت از ستونی در دشت، با آلت نرینه برهنه بود و گاهی سر ریشدار روی آن بود و در کناره های گذرگاه ها یا درگاه ها قرار داشت. او پشتیبان انسان در برابر جانوران وحشی و راهنمای مسافران و میانجی میان دو گروه جدا از هم و یا ستیزنده شد. او را با خدایی در کرت مینویی، یکی می انگارند که پسر و عاشق ایزد بانوی بزرگ و خدای باروری بود. ....ودر آثار نقاشی نخستین او را بیشتر مردی ریشدار و میان سال، با لباسی بلند تصویر می کردند. لاک پشت، نخل ، عدد چهار، و برخی ماهی ها خاص او بودند.» هرمس را نخستین سازنده و همچنین نوازنده چنگ در جهان می دانند. او پیامبر سان خدایان شمرده می شد و رابط انسانها و ایزدان بود.

در دوره ی هلنستیک (Hellenistic) در کتاب بابلی اشتر نیز به عصای پادشاه ایران اشاره شده است. بعدها از نسخه ی کوتاهتر این عصاها به عنوان نایب السلطنه حکومت ها استفاده میشد. امروزه نیز عصا در مراسمات رسمی کلیسا حمل میشود! آیا این نماد گرایی میتواند اشاره و لینکی به اعصار پاگانی گذشته باشد؟! در یونان باستان عصای پادشاهی چوبی بلند بود که توسط بزرگان قابل احترام حمل میشد بعدها توسط قضات ، رهبران ارتش ، کشیشان و بقیه ی صاحب منصبان نیز حمل گردید. بر روی گلدان ها و ظروق یونانی به این عصا اشارتی شده است . این عصا که سپتر (scepter) نام داشت توسط زئوس یا هادس به وجود آمد . این عصا سمبل زئوس است . همین موضوع میتواند دلیل استفاده از این عصا در دوره های مختلف باشد . 

 

در تصویر زیر ملکه ی الیزابت را در مراسم تاج گذاریش در سال 1953 مشاهده میکنید. به سپتر موجود در دستانش نگاه کنید . نکته ی قابل توجه دیگر نیز وجود گوی قدرت در دست چپ وی است . این پیرزن در عقیده ی ما یکی از پشت پرده های کثیف روزگار ماست که کادری این جماعت مرید شیطان در این روزگار را به عهده دارد.

سمبل گرفتن دنیا در یک دست که از دوران باستان نیز استفاده میشد. متاسفانه میتوان گفت قدرت امپراطوری انگلستان به آمریکا منتقل شده است و یکی از قدرت هایی که در سایه به کار خویش میپردازد ملکه الیزابت است .
باتوجه به افسانه شناسی باستانی و مطالعات تاریخی گوی و عصای سپتر سمبل زئوس یا مشتری ، بزرگترین خدای الحادی معابد یونان و روم هستند. گوی نمایانگر قلمرویی عالمگیر است گرچه در توضیحات کلیسا به چیز دیگری اشاره شد است.

 

تصویر زیر تصویر زئوس یا ژوپیتر است.

تصویر سمت راست یکی از سمبل های نیروی ارتش واتیکان با عقاب دوسر ماسونی است که به صلیب مالتی متصل شده است و دلالتی برقدرت مطلق بر شرق و غرب است . این سمبل ماسونی در مراسم ماسونی ممفیس و میسراییم استفاده میشود. در تصویر زیر گوی قدرت و عصای سپتر مشاهده میشوند. 


این نماد گرایی با عصا در تشریفات و مراسمات افراد وابسته به ایلومیناتی نیز دیده میشود . 

در بابل باستان تولد دوباره خدای خورشید با خوردن نان گرد جشن گرفته میشد و در مهرپرستی و پرستش اوزیریس نیز این کار بسیار معمول بوده است. 

نماد زیر نماد بین النهری بعل – حداد است . اینجا خورشید درحقیقت یک ستاره است ، این سمبلی پاگانی است . در قسمت های مختلف مقالات پایگاه حقیقت خاموش به این افسانه ها واسطوره ها اشارتی داشته ایم و به شباهت های فراوان آنها نیز اشاره کرده ایم . بگذارید این نماد را با اسطوره شاسی مصری تحلیل کنیم .

 

خورشید نماینده هوروس و دیسک نماینده ی اوزیریس است . هوروس دوباره متولد شده ی اوزیریس است و هردوی آنها به یک چیز دلالت دارند . برادران و خواهران من بدانید ماه وستاره نشان دین اسلام نیست و این تنها توطئه ای برای به گمراهی کشاندن افکار عمومی مردم دنیاست است . فراماسونر های طیف شراینر ( Shriner )، علامت « ماه و ستاره » را نشانه ی « الهه ی ماه » جاهلی می دانند و (نعوذبالله) کلمه ی « الله » را به « الهه ی ماه » و علامت « ماه و ستاره » منسوب می کنند.

بت خورشید به سان دایره ای به درون هلال ماه رفته است.برخی محققین معتقدند هلال نماینده ی رحم یک زن که تولد دوباره ی خدای خورشید از درون آن خواهد بود که مفهوم آن به اسطوره شناسی و تحقیقات پیرامون مرگ و تولد نمرد مربوط میشود . 

در تصویر زیر یک حجاری به سبک آشوری مربوط به سوریه که به شاه برراقاه (Bar-Raqqah) در قرن 8 قبل از میلاد بازمیگردد را میبینید . به خدای الحادی خورشید یعنی بعل – حداد که با نمادی از دیسک درون ماه نمایش داده شده است دقت کنید

 

تصویر زیر نیز یک حجاری مربوط به مصر باستان را نشان میدهد . در این تصویر نیز میتوان هلال و سمبل خورشید را مشاهده کرد ، خدای خورشیدی که از هلال که نماد رحم زن باشید درحال طلوع است. 


حال توجه شما را به تصاویر زیر جلب میکنم . در زیر نقاشی آلبرچ دورر (Alberech Durer) را میبینید . گفتته میشود که این تصویر مریم مقدس است که عیسی (ع) را به آغوش گرفته! ولی برای من سوالی هست که شاید برای شما هم بوجود آمده باشد . به نظر شما چرا مدونا بر هلال ماه نشسته است؟! آیا نمیتوان گفت که این تصویر مربوط به حضرت مریم و حضرت عیسی که دورد و رحمت خدا بر ایشان و پیروان راستینشان باد نمیشود؟! آیا میتوان گفت که هلال همان نماد رحم و باروری خورشید در آیین های پاگانی گذشته است ؟! آیا نمیتوان گفت که این پاگانیسم خالصی است که نماد مسیحیت برچهره کشیده و در بیخبری مردم خدای خورشید پرستیده میشود؟! 

 

به تصویر زیر نیز دقت کنید ، آیا این نماد ها شایسته ی بانوی مقدسی است که اسلام از او به نیکی یاد کرده وآیا این نماد ها شایسته ی پیامبر برحقی است که در نوزادی زبان گشوده است؟! خیر این ها همه نماد های پاگانی برای تقدیس الهه ی خورشید است . 

به تصویر زیر نیز دقت کنید ، در زیر نماد باستانی بعل – حداد در فرهنگ باستانی هیتیت (Hittite) را میبینید. به طاووس موجود در کنار تصویر نگاه کنید ، به صورت آپولو در دایره و ماه زیر آن و همچنین خوشه ها توجه کنید . این نماد ها در ایالات متحده هم دیده میشوند! برخی محققین که پیرامون این موضوعات تحقیق و مطالعه میکنند معتقدند که مناسکی که امروزه در کلیسای کاتولیک روم انجام میشود بخش اعظم آن همان مناسکی است که بابلیان باستان برای تقدیس و ستایش الهه ی ماه و خدای خورشید انجام میداده اند! برادران وخواهران من عقاید و آموزه های الحادی که امروز توسط کلیسا عرضه میشود برگرفته از میترائیسم الحادیست که از زمان بالیان به ارث رسیده است .

و همه ی این آیین ها و مناسک نماد مقابله با خدا بوده اند و امروزه نیز هستند . دوست مسیحی من دین وآیین برحقی که پیامبرت به ارمغان آورد هدیه ی پاک و مقدس خدا بود به انسانها ولی در طول تاریخ به وسیله ی شیاطین روح پلیدی به اصلیت آن دمیده شده و آن را تغییر داده است. خدا در قلب من و توست نه در مناسکی که در پشت پرده ی آن پرستش الهه های پاگانیست!

منبع :حقیقت خاموش

 

برای مشاهده ی پربازدیدترین مطالب، اینجا کلیک کنید

مطالب مرتبط

 کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت اول)

 کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت سوم)

کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت چهارم)


نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت15:27---3 دی 1398
می‌بخشید من یه چیزی رو متوجه نمیشم اینکه آیا این الهه ها و خدایان در واقع یعنی همون اجنه و شیاطین هستن؟
و اینکه چرا اینها رو پرستش میکردن حتی الان؟؟یعنی به انسانها کمک میکردن این شیاطین؟؟


مصطفی
ساعت11:12---11 ارديبهشت 1394

سلام وبلاگتون خیلی عالیه 
خیلی ممنون



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت